יום שלישי, 16 בפברואר 2010

הרשלה תשובות


1.תאור הרשלה
הרשלה היה יהודי והוא היה עני הרשלה אהב בדיחות וצחוקים.
הוא היה תמיד שמח וגר בפולין.
הרשלה היא דמות מספר.
בסיפור מסופר ש היה איש ושמו הרשלה והוא היה עני ויהודי הוא אהב בדיחות וצחוקים ותמיד היה שמח.
יום אחד הוא בא למסעדה והמלצרית ראתה שהוא עני ואמרה שאין לה שום דבר לאכול.
הרשלה צעק:"אם אל תתני לי אוכל אני יעשה מה שאבא שלי עשה".
המלצרית פחדה והביאה לו אוכל.
אכל הרשלה והאישה שאלה:"מה אבא שלך היה עושה?".
אמר הרשלה הלך ושכב לישון רעב.
מה שמצחיק בסיפור היא שאב של הרשלה היה שוכל לישון רעב.
שאין מה לעשות.
למדתי מן הסיפור שלא צריך לפחד אלה לשאול מה שבאמת הוא יעשה,ואז להחליט איך ליפעול.

תגובה 1:

  1. לגניפר מאוד נהנתי ליקרוא על הרשלה
    ומה שאני מאוד אהבתי ליקרוא זה שהרשלה אהב בדיחות
    והרשלה אמר למלצרית שאם היא לא יעשה בישבילו אוכל
    אז הרשלה יעשה כמו שאבא שלו עשה. היה לי מאוד מצחיק מה שהרשלה אמר למלצרית:שאבא שלו היה רעב אז אלך לישון רעב

    השבמחק