יום רביעי, 24 בפברואר 2010

ההומר בסיפורים

המלצה לכיתות ב'.
ברצוני להמליץ לכם על סיפורי:"ג'חא,הרשלה וחכמי חלם".
הסיפורים מצחיקים ומעניינים מרתקים.
הסיפורים באו מארצות רחוקות.
הם סיפורים הכי מצחיקים.
ויש להם מוסר השכל:
למשל,
לסיפור של ג'וחא מוסר ההשכל הוא:"שיש שאלות שיש להם כמה תשובות.
וגם יש להם שמות מצחיקים למשל,
ג'וחא ,הרשלה וחכמי חלם.
אני רוצה לתאר לכם את הדמות ג'וחא:
"ג'וחא הוא ערבי ומספרים עליו הרבה בדיחות.
אני ממליצה לכם ליקרוא על שלושת הסיפורים כי:
"הם מרתקים,מצחיקים ותהנו מיהם.
למשל,
בסיפור הרשלה היה כך:
"הרשלה היה עני מאוד ויום אחד הוא הלך למיסעדה והמלצרית ראתה שהוא איש עני מאוד.
ואז הרשלה שאל את המלצרית:"האם אפשר לאכול?".
המלצרית ענתה:"אין לנו אוכל!".
אמר הרשלה:"אם לא תיתני לי אוכל אני יעשה משאבי היה עושה!".
פחדה המלצרית ומיהרה להביא לו אוכל.
נתנה ושאלה:"מה אבא שלך היה עושה?".
אמר הרשלה:"אבא שלי היה הולך לישון רעב".
תיקראו את הסיפורים ואחר כך אני אקווה שתודו לי שהמלצתי לכם ליקרוא!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה