יום שישי, 5 בפברואר 2010

לנקום או לא לנקום


היו היה חברות שקוראים להן זיוית וליהי הם היו חברות רק חודש בכיתה חדשה.
הן לא היו חברות הכי טובות.
הן תמיד חזרו מבית הספר ופיטפטו.
אבל זיוית גרה רחוק וליהי גרה קרוב זיוית וליהי הלכו ביחד לתחנת האוטובוס וזיוית נסעה.
יום אחד זיוית שכחה כסף לאוטובוס ,
זיוית וליהי הלכו לתחנת האוטובוס וליהי אמרה שלום והלכה.
זיוית חשבה שאיו לה כסף וראתה שליהי הולכת לבית קפה.
זיוית באה הביתה והיתה מותשת.
יום למחרת ליהי השתתפה בתחרות ריצה.
פתאום הנעליים לחצו לה.
היא ביקשה מזיוית את הנעליים וזיוית לא נקמה היא ויתרה.
אני גם היתי מותרת כי לותר זה טוב.
אני חושבת שליהי עשתה מעשה רע,
שהיא לא נתנה לזיוית כסף,
וקנתה לעצמה.

3 תגובות:

  1. לגניפר היקרה,אהבתי לקרוא את מה שכתבת. כתבת ניפלא ומקסים . אני אהבתי את הכתיבה שלך וכל הרשומת שלך הם מקסימות וניפלאות . ואני אוהבת את הבלוג שלך הוא הבלוג הכי יפה . ממני:לינוי!!!!

    השבמחק
  2. ג'ניפר,
    את מאוד מקסימה ואין עוד יותר מקסימה ממך ואהשתי ליקרוא את הרשומה שלך אני הייתי נוקמת על ליהי ואת לא טוב זה לא חשוב העיקר שיש לך בלוג מקסים יותר משל כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    ממני

    השבמחק
  3. לילנה ולינוי
    תודה על המחמאה גם הבלוג שלכם מקסים

    השבמחק