יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

היומן של ג'ניפר




לי קוראים ג'ניפר היום המורה אמרה לכתוב יומן סיפורי אני מאוד אוהבת ללכת לחוג היתעמלות אומנותית אחרי בית הספר.
לבית הספר שלי קוראים: הוברמן אני בכיתה ג'2 לחברות שלי מהחוג קוראים:ניקול,קארינה ,לאה ,מריאל והילה.
אני גרה בכץ ליד 3 ילדים מהכיתה :גילעד,אלון וניקול ו-2 ילדות מהחוג הם:ניקול וענת.
יש לי 4 אנשים במשפחה ו-3 חיות והם:אמא שלי,אבא שלי ואחותי.
לאמא שלי קוראים נטליה ולאבא שלי סטניסלב ולאחותי קוראים שרון.
יש לי חיות והם:חתול,כלב ודג.
לחתול קוראים שוגי ולכלב קוראים ג'וקר ולדג עוד לא החלטנו איך קוראים לו בגלל שאנחנו לא יודעים עם הדג הוא זכר או נקבה .
בשנת 2008 טסתי לבולגריה וזכיתי מקום 3 ובשנת 2009 טסתי לבלרוס וזכיתי מקום 1 בהיתעמלות אומנותית.
הסוף.

2 תגובות:

  1. ג'ניפר היקרה!
    אנחנו מכירות את רחוב כץ אנחנו חושבות שניקול לא גרה לידך ומזל טוב שזכית במקום ראשון אני ודורין לא ידענו שאת זכית במקום ראשון מה שכתבת היה מאוד יפה אילה ודורין

    השבמחק
  2. לג'ניפר, מזל טוב שזכית
    מקום 1!

    השבמחק